Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

BOTNIA Solutions

BOTNIA Solutions Gen 1 Series – Maxi, Midi muzzle brakes

Przejdź do sekcji Opinie

BOTNIA Solutions kompensator odrzutu.

Bezkonkurencyjna wydajność bez poświęceń
Bezkonkurencyjna redukcja odrzutu
Niskie wstrząsy przy niskich kosztach

Niskie stężenie pyłu i zanieczyszczeń
Zmniejszony podrzut lufy

Przejdź do pełnego opisu
2 500,00 zł

Wybierz wariant produktu:

Poszczególne warianty mogą różnić się ceną

Wybierz 5/8-24 M18X1
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 7 dni

Kod produktu: BSGEN1

Opis

Bezkonkurencyjna wydajność bez poświęceń

Najwyższa wydajność
Wysokiej jakości hamulce, które nie wzbijają kurzu z podłoża podczas strzelania w pozycji leżącej i nie powodują znacznych wstrząsów mózgu.

Najnowocześniejszy proces produkcji, korpus drukowany metodą SLM 3D oraz gwinty i otwór cięte CNC dla najlepszego wykończenia i tolerancji. Proces SLS daje nam możliwość uzyskania niezrównanej redukcji odrzutu bez poświęcania naszych uszu i oczu. Otwory są skierowane w górę, aby zapobiec gromadzeniu się kurzu i pomóc zmniejszyć podnoszenie się lufy.

Dlaczego nie ma górnych portów?

Zdecydowaliśmy się na brak górnych portów, ponieważ poprosili o to najlepsi strzelcy PRS, którzy pomogli opracować hamulec. Nagromadzenie węgla w górnych otworach wpłynie na zero w sposób, w jaki nie wpływają na to boczne porty. W przypadku hamulca wylotowego przeznaczonego dla najlepszej społeczności PRS był to łatwy wybór.

Jak to wyczyścić?

To nie przypadek, że zrobiliśmy go ze stali nierdzewnej 316L. Namocz go w kwasowym CLR i wypłucz.

Hamulce aluminiowe nie wytrzymują długich godzin w CLR i innych żrących środkach czyszczących, ale stal nierdzewna o niskiej zawartości węgla już tak.

Wyrównanie
W tym samym czasie, gdy przecinamy gwinty i ramiona, kończymy również otwór hamulca rozwiertakiem, aby uzyskać bicie bliskie 0% przy wylocie.

Projekt portu
Gdy gaz się wyczerpie, zmniejszamy rozmiar portu, aby utrzymać ciśnienie wewnętrzne, dzięki czemu możemy nadal przekierowywać i wykorzystywać szybko rozprężający się gaz pod ciśnieniem.
Wypróbowując iteracje projektu w 2023 r., kształt geometrii i kąty. Wybrałem projekt kwadratowy, ponieważ nasz test z okrągłymi hamulcami pokazuje, że nie może on wystarczająco dobrze przekierować gazu.
Zbyt dużo gazu kieruje się w stronę sufitu i podłogi za pomocą bocznych portów na cylindrycznym hamulcu. Tworząc więcej „eko” i „huku” dla wszystkich w obszarze strzelania, w tym użytkownika.

 

Co jest wliczone?

Narzędzie wielofunkcyjne w idealnym rozmiarze do torby Range, z kilkoma dodatkowymi funkcjami do zastosowań poza dokręcaniem hamulca. Uchwyt na bity, otwór 1/4-3/8 cala na klucz dynamometryczny.

W zestawie znajdują się 2 małe poziomice pęcherzykowe. Jedna ma być używana na wieżyczce lunety, a druga na hamulcu wylotowym, aby zagwarantować poziom hamulca i zapewnić powtarzalne zero podczas montażu hamulca do lufy. Wyrównaj hamulec po zaciśnięciu w imadle lufowym, aby uzyskać najlepsze wrażenia i rezultaty.

 

https://youtu.be/voGwC0nL-io

 

Unmatched performance without sacrifice

Top Performance
High-performance brakes that don’t pick up dust from the ground when prone shooting or produce considerable concussion.

Cutting edge manufacturing process, SLM 3d printed body and CNC cut threads and bore for best finish and tolerance. The SLS process gives us the option to make an unmatched reduction in recoil without sacrificing our ears and eyes. The ports are angled upward to prevent dust pickup and help reduce muzzle rise.

Why no top ports?

We opted for no top ports because it was requested by the top PRS shooters that helped develop the brake. Carbon buildup in top holes will affect zero in ways that side ports don’t. For a muzzle brake aimed at the top PRS community, this was an easy choice.

How do you clean it?

It’s not a coincidence that we made it out of 316L Stainless. Soak it in an acid-like CLR and rinse.

Aluminum brakes can’t handle long hours in CLR and other corrosive cleaners but low carbon stainless can.

Alignment
At the same time as we cut the threads and shoulders, we also finish the bore of the brake with a reamer to acquire close to 0% runout at the muzzle.

Port design
When the gas depletes, we shrink the port size to keep the internal pressure up so we can keep redirecting and make use of fast-pressurized expanding gas.
Trying out design iterations during 2023, geometries shape and angles. I opted for a Square design because our test with round brakes shows that It can’t redirect gas well enough.
Too much gas goes toward the ceiling and floor with side ports on a cylinder-shaped brake. Creating more “eco” and “bang” for everyone in the shooting area including the user.

 

What’s included?

Multitool in a perfect size for a Range bag, with a little extra feature for use cases besides tightening the brake. Bit’sholder, 1/4-3/8 inch hole for torque wrench.

2 small bubble levels are included. One is to be used scope turret and the other on the muzzle Brake to guarantee a level brake and ensure a repeatable zero when mounting the brake to the barrel. Align the brake when clamped in a barrel vise for the best experience and result.

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty